Συχνές Ερωτήσεις
Στο stockout.gr στόχος μας είναι εκτός από τις χαμηλότερες τιμές να σας προσφέρουμε τις όσο το δυνατόν απλούστερες συναλλαγές. Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα. Για οποιαδήποτε απορία διατελούμε στη διάθεση σας.
1. Δεν πρόλαβα να αγοράσω την κύρια προσφορά, την έχασα;
Εάν δεν προλάβετε να αγοράσετε την κύρια προσφορά του stockout.gr μέσα στο διαθέσιμο 24ωρο, πιθανότατα, εφόσον υπάρχει η διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα και πάλι να την αγοράσετε σε τιμή προσφοράς.
Η τιμή δεν θα είναι η ίδια με όταν η super προσφορά ήταν ενεργή, αλλά και πάλι είναι εγγυημένα η χαμηλότερη της αγοράς.
2. Ποιους τρόπους πληρωμής υποστηρίζει το stockout.gr;
Στο stockout.gr μπορείτε να πληρώσετε για τις παραγγελίες σας με τους εξής τρόπους:
1) Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
2) Paypal
3) Αντικαταβολή
3. Η αντικαταβολή έχει πρόσθετη επιβάρυνση;
Στο stockout.gr στόχος μας είναι να σας προσφέρουμε όλα τα διαθέσιμα προϊόντα και υπηρεσίες στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
Για να το κάνουμε αυτό, εκτός από συνεχόμενες διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές μας, πρέπει να πετυχαίνουμε ανταγωνιστικές συμφωνίες και με τις μεταφορικές εταιρείες.
Οι μεταφορικές εταιρείες, απαιτούν πρόσθετη χρέωση στο τιμολόγιο κάθε αποστολής εφόσον έχει επιλεχθεί η «αντικαταβολή». Αυτή η πρόσθετη χρέωση είναι 1,50€ .
4. Τα προϊόντα που αγοράζω από το stockout.gr έχουν εγγύηση;
Φυσικά. Όπως όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται σε νόμιμη λειτουργία εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρέχουμε σε συνεργασία με τους προμηθευτές και κατασκευαστές των προϊόντων που διαθέτουμε όλες τις τις προβλεπόμενες εγγυήσεις από το νόμο.